Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22578
Назва: Роль Stem-освіти у розвитку креативності й інноваційного мислення здобувачів освіти
Автори: Зорочкіна, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: інноваційна діяльність
STEM-освіта
розвиток креативності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Зорочкіна Т. С. Роль Stem-освіти у розвитку креативності й інноваційного мислення здобувачів освіти / Т. С. Зорочкіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С.160-162.
Короткий огляд (реферат): У сучасну епоху стрімкого технологічного прогресу та динамічних змін у всіх сферах життя система освіти постійно змінюється, адаптуючись і вдосконалюючись. Одним із основних завдань освіти на різних рівнях відповідно до нормативно-правових документів є розвиток креативності та інноваційного мислення у здобувачів освіти, адже нині для успішної самореалізації недостатньо лише глибоких знань - необхідна також здатність до творчого мислення та інноваційної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22578
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
50.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.