Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22578
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зорочкіна, Тетяна Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-01T07:10:14Z | - |
dc.date.available | 2025-07-01T07:10:14Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Зорочкіна Т. С. Роль Stem-освіти у розвитку креативності й інноваційного мислення здобувачів освіти / Т. С. Зорочкіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С.160-162. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22578 | - |
dc.description.abstract | У сучасну епоху стрімкого технологічного прогресу та динамічних змін у всіх сферах життя система освіти постійно змінюється, адаптуючись і вдосконалюючись. Одним із основних завдань освіти на різних рівнях відповідно до нормативно-правових документів є розвиток креативності та інноваційного мислення у здобувачів освіти, адже нині для успішної самореалізації недостатньо лише глибоких знань - необхідна також здатність до творчого мислення та інноваційної діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | STEM-освіта | uk |
dc.subject | розвиток креативності | uk |
dc.title | Роль Stem-освіти у розвитку креативності й інноваційного мислення здобувачів освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.