Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22578
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗорочкіна, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-07-01T07:10:14Z-
dc.date.available2025-07-01T07:10:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗорочкіна Т. С. Роль Stem-освіти у розвитку креативності й інноваційного мислення здобувачів освіти / Т. С. Зорочкіна // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С.160-162.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22578-
dc.description.abstractУ сучасну епоху стрімкого технологічного прогресу та динамічних змін у всіх сферах життя система освіти постійно змінюється, адаптуючись і вдосконалюючись. Одним із основних завдань освіти на різних рівнях відповідно до нормативно-правових документів є розвиток креативності та інноваційного мислення у здобувачів освіти, адже нині для успішної самореалізації недостатньо лише глибоких знань - необхідна також здатність до творчого мислення та інноваційної діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectSTEM-освітаuk
dc.subjectрозвиток креативностіuk
dc.titleРоль Stem-освіти у розвитку креативності й інноваційного мислення здобувачів освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.