Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22575
Назва: Stem-проєкти як засіб розвитку креативності у молодших школярів
Автори: Здір, Дарина Русланівна
Ключові слова: STEM-освіта
гнучкість мислення
молодші школярі
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Здір Д. Р. Stem-проєкти як засіб розвитку креативності у молодших школярів / Д. Р. Здір // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 151-153.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі, що швидко змінюється, креативність є однією з ключових навичок, необхідних для успішної самореалізації особистості. Особливо важливо розвивати творче мислення у молодшому шкільному віці, коли закладаються основи пізнавальної діяльності, допитливості та гнучкості мислення. Нова українська школа, орієнтуючись на компетентнісний підхід, забезпечує умови для розвитку креативності як однієї з ключових компетентностей XXI століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22575
Розташовується у зібраннях:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
47.pdf1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.