Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22575
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Здір, Дарина Русланівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-01T06:54:11Z | - |
dc.date.available | 2025-07-01T06:54:11Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Здір Д. Р. Stem-проєкти як засіб розвитку креативності у молодших школярів / Д. Р. Здір // Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025.-С. 151-153. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22575 | - |
dc.description.abstract | У сучасному світі, що швидко змінюється, креативність є однією з ключових навичок, необхідних для успішної самореалізації особистості. Особливо важливо розвивати творче мислення у молодшому шкільному віці, коли закладаються основи пізнавальної діяльності, допитливості та гнучкості мислення. Нова українська школа, орієнтуючись на компетентнісний підхід, забезпечує умови для розвитку креативності як однієї з ключових компетентностей XXI століття. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | STEM-освіта | uk |
dc.subject | гнучкість мислення | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Stem-проєкти як засіб розвитку креативності у молодших школярів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.