Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22569
Назва: Понятійно-категорійний апарат мультимодальності у контексті функціонування та викладання
Автори: Фогель, Тетяна Миколаївна
Fogel, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: мультимодальність
викладання іноземних мов
писемне мовлення
семіотичний код
складники мультимодальності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фогель Т. М. Понятійно-категорійний апарат мультимодальності у контексті функціонування та викладання / Т. М. Фогель // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 31-33.
Короткий огляд (реферат): В сучасному світі мультимодальність набуває все більшого значення, особливо в освітньому процесі, де її роль є незаперечною. Мультимодальність – це концепція, яка ґрунтується на використанні різноманітних засобів передачі інформації, таких як текст, зображення, звук, відео та інші семіотичні системи, що дозволяє створювати багатогранні, інтерактивні і ефективні комунікативні стратегії. Даний концепт використовується в різних сферах, зокрема у навчальному процесі, де застосування мультимодальності дозволяє інтегрувати різні канали комунікації для досягнення кращих результатів. Термін «мультимодальність» охоплює сферу усного і писемного мовлення. Говорячи про усне мовлення, маємо на увазі мовні засоби як окрему систему знаків та їхні додаткові характеристики, наприклад, голосові параметри (тон, темп, тембр), жести й міміку, просторові та часові характеристики, тактильні параметри тощо, фактично все, що набуває значення в комунікативному акті. У межах писемного мовлення крім вербальних графічних ресурсів також використовують різнотипні зображення, ураховують розміщення елементів на сторінці, розмір, позиціонування тексту, колір, шрифтові варіації тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22569
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fogel Tetyana Mykolaivna.pdf536.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.