Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФогель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorFogel, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2025-06-30T12:07:29Z-
dc.date.available2025-06-30T12:07:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФогель Т. М. Понятійно-категорійний апарат мультимодальності у контексті функціонування та викладання / Т. М. Фогель // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 31-33.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22569-
dc.description.abstractВ сучасному світі мультимодальність набуває все більшого значення, особливо в освітньому процесі, де її роль є незаперечною. Мультимодальність – це концепція, яка ґрунтується на використанні різноманітних засобів передачі інформації, таких як текст, зображення, звук, відео та інші семіотичні системи, що дозволяє створювати багатогранні, інтерактивні і ефективні комунікативні стратегії. Даний концепт використовується в різних сферах, зокрема у навчальному процесі, де застосування мультимодальності дозволяє інтегрувати різні канали комунікації для досягнення кращих результатів. Термін «мультимодальність» охоплює сферу усного і писемного мовлення. Говорячи про усне мовлення, маємо на увазі мовні засоби як окрему систему знаків та їхні додаткові характеристики, наприклад, голосові параметри (тон, темп, тембр), жести й міміку, просторові та часові характеристики, тактильні параметри тощо, фактично все, що набуває значення в комунікативному акті. У межах писемного мовлення крім вербальних графічних ресурсів також використовують різнотипні зображення, ураховують розміщення елементів на сторінці, розмір, позиціонування тексту, колір, шрифтові варіації тощо.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмультимодальністьuk
dc.subjectвикладання іноземних мовuk
dc.subjectписемне мовленняuk
dc.subjectсеміотичний кодuk
dc.subjectскладники мультимодальностіuk
dc.titleПонятійно-категорійний апарат мультимодальності у контексті функціонування та викладанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fogel Tetyana Mykolaivna.pdf536.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.