Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22569
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фогель, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Fogel, Tetyana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-30T12:07:29Z | - |
dc.date.available | 2025-06-30T12:07:29Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Фогель Т. М. Понятійно-категорійний апарат мультимодальності у контексті функціонування та викладання / Т. М. Фогель // Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації: збірник наукових праць / за заг. ред. А. А. Юмрукуз. – Одеса: Магістр, 2025. – C. 31-33. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22569 | - |
dc.description.abstract | В сучасному світі мультимодальність набуває все більшого значення, особливо в освітньому процесі, де її роль є незаперечною. Мультимодальність – це концепція, яка ґрунтується на використанні різноманітних засобів передачі інформації, таких як текст, зображення, звук, відео та інші семіотичні системи, що дозволяє створювати багатогранні, інтерактивні і ефективні комунікативні стратегії. Даний концепт використовується в різних сферах, зокрема у навчальному процесі, де застосування мультимодальності дозволяє інтегрувати різні канали комунікації для досягнення кращих результатів. Термін «мультимодальність» охоплює сферу усного і писемного мовлення. Говорячи про усне мовлення, маємо на увазі мовні засоби як окрему систему знаків та їхні додаткові характеристики, наприклад, голосові параметри (тон, темп, тембр), жести й міміку, просторові та часові характеристики, тактильні параметри тощо, фактично все, що набуває значення в комунікативному акті. У межах писемного мовлення крім вербальних графічних ресурсів також використовують різнотипні зображення, ураховують розміщення елементів на сторінці, розмір, позиціонування тексту, колір, шрифтові варіації тощо. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | мультимодальність | uk |
dc.subject | викладання іноземних мов | uk |
dc.subject | писемне мовлення | uk |
dc.subject | семіотичний код | uk |
dc.subject | складники мультимодальності | uk |
dc.title | Понятійно-категорійний апарат мультимодальності у контексті функціонування та викладання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Мовна освіта: виклики, перспективи та інновації (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fogel Tetyana Mykolaivna.pdf | 536.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.