Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22435
Назва: | Теоретичні засади обґрунтування побудови сучасного початкового курсу української мови |
Автори: | Вашуленко, Микола Самійлович |
Ключові слова: | всебічний розвиток учнів сучасна початкова освіта мовленнєвий розвиток |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Вашуленко М. С. Теоретичні засади обґрунтування побудови сучасного початкового курсу української мови / М. С. Вашуленко Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 67-69. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна початкова освіта розглядається крізь призму соціальних, педагогічних і психологічних завдань, що постають перед закладами загальної середньої освіти відповідно до Державного стандарту початкової освіти (2018) та результатів упровадження реформи Нової української школи. Особливо помітні зміни відбуваються в системі шкільної мовної освіти, що безпосередньо впливає на початковий етап навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22435 |
Розташовується у зібраннях: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
22.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.