Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22435
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вашуленко, Микола Самійлович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T10:59:59Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T10:59:59Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Вашуленко М. С. Теоретичні засади обґрунтування побудови сучасного початкового курсу української мови / М. С. Вашуленко Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 67-69. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22435 | - |
dc.description.abstract | Сучасна початкова освіта розглядається крізь призму соціальних, педагогічних і психологічних завдань, що постають перед закладами загальної середньої освіти відповідно до Державного стандарту початкової освіти (2018) та результатів упровадження реформи Нової української школи. Особливо помітні зміни відбуваються в системі шкільної мовної освіти, що безпосередньо впливає на початковий етап навчання. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | всебічний розвиток учнів | uk |
dc.subject | сучасна початкова освіта | uk |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk |
dc.title | Теоретичні засади обґрунтування побудови сучасного початкового курсу української мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.