Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВашуленко, Микола Самійлович-
dc.date.accessioned2025-06-18T10:59:59Z-
dc.date.available2025-06-18T10:59:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВашуленко М. С. Теоретичні засади обґрунтування побудови сучасного початкового курсу української мови / М. С. Вашуленко Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (07 квітня 2025 р.) / Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери. - Одеса : Університет Ушинського, 2025. 67-69.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22435-
dc.description.abstractСучасна початкова освіта розглядається крізь призму соціальних, педагогічних і психологічних завдань, що постають перед закладами загальної середньої освіти відповідно до Державного стандарту початкової освіти (2018) та результатів упровадження реформи Нової української школи. Особливо помітні зміни відбуваються в системі шкільної мовної освіти, що безпосередньо впливає на початковий етап навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвсебічний розвиток учнівuk
dc.subjectсучасна початкова освітаuk
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk
dc.titleТеоретичні засади обґрунтування побудови сучасного початкового курсу української мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Розвиток креативності як ресурсу інноваційного потенціалу особистості: психолого-педагогічні аспекти (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.