Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2239
Title: Розмовний дискурс як категорія дошкільної лінгводидактики
Other Titles: Conversational Discourse as a of Pre-school Category of Linguistics
Authors: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Keywords: усне мовлення
розмовне мовлення
розмовний дискурс
дискурсивна діяльність
дошкільна лінгводидактика
speaking
conversation
conversational discourse
discursive activity
preschool linguodidactics
Issue Date: 2013
Publisher: Старобільськ: [б. в.]
Citation: Богуш А. М. Розмовний дискурс як категорія дошкільної лінгводидактики / А. М. Богуш // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(3). - С. 73-78.
Abstract: У статті розкрито теоретичний аспект проблеми усного розмовного мовлення; визначено поняття „усне мовлення”, „спонтанне мовлення”, „розмовне мовлення”; розкрито поняття „розмовне мовлення дітей старшого дошкільного віку”, „розмовний дискурс”, „дискурсивна діяльність”, „дискурсивна компетенція” як категорії дошкільної лінгводидатки. Disclosed theoretical aspect of the problem of oral colloquial defined the concept of „spoken word”, „Speaking preschool children”, „Elementary discourse”, „discursive activity” as a category of preschool lingvodidatiki.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2239
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozmovnyj dyskurs yak kategoriya doshkilnoyi lingvodydatkyky.pdf258.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.