Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2236
Title: Комунікативно-мовленнєвий супровід професійно спрямованого мовлення майбутніх фахівців дошкільної освіти
Other Titles: Коммуникативно-речевое сопровождение профессионально направленной речи будущих специалистов дошкольного образования
Communication and speech support for professionally directed broadcasting of future specialists in preschool education
Authors: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Богуш, Алла Михайловна
Keywords: супровід
комунікативно-мовленнєва компетенція
професійне мовлення
педагогічні умови
сопровождение
коммуникативно-речевая компетенция
профессиональная речь
педагогические условия
accompaniment
communicative–speech activity
professional discourse
pedagogical conditions
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Національного університету "Острозька академія"
Citation: Богуш А. М. Комунікативно-мовленнєвий супровід професійно спрямованого мовлення майбутніх фахівців дошкільної освіти / А. М. Богуш // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 29. - С. 73-76.
Abstract: У статті з’ясовано сутність поняття «комунікативно-мовленнєвий супровід», його функції, визначено структуру феномену «комунікативно-мовленнєвий супровід підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти»; подано характеристику комунікативно-мовленнєвої діяльності майбутніх вихователів, схарактеризовано педагогічні умови та рівні сформованості україномовної компетенції майбутніх вихователів. В статье раскрыто сущность понятия «коммуникативно-речевое сопровождение», его функции; определено структуру феномена «коммуникативно-речевое сопровождение подготовки будущих специалистов дошкольного образования», представлено характеристику коммуникативно-речевой деятельности будущих воспитателей; педагогических условий и уровней форсированности украинско-речевой компетенции будущих воспитателе. The article deals with the notion «communicative-speech accompaniment», it’s function, structure of the phenomenon «communicative-speech accompaniment of professional discourse of the future specialist of preschool education». The characteristic of communicative-speech activity of the future specialist of preschool education, pedagogical conditions and levels of the augmented Ukrainian-speech competence of the future specialist of preschool education are described in it.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2236
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.