Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22338
Title: | Вправи та завдання для розвитку аудіювання на матеріалі шкільного підручника |
Authors: | Лифар, К. Попова, О. |
Keywords: | аудіювання вдумливе слухання дотекстові завдання післятекстові завдання уроки української мови шкільний підручник listening comprehension skill thorough listening methodology pre-text tasks post- text tasks Ukrainian language lessons school textbook |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Лифар К. Вправи та завдання для розвитку аудіювання на матеріалі шкільного підручника / К. Лифар, О. Попова // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 89-95. |
Abstract: | У статті розглянуто поняття аудіювання з психологічного та методичного погляду. Визначено, що робота над вдумливим слуханням має бути складовою кожного уроку української мови. Запропоновані типи та види навчальних завдань для розвитку аудіювання шестикласників на основі текстів шкільного підручника. The article examines the concept of listening comprehension from psychological and methodological perspectives. It is determined that the development of attentive listening should be an integral part of every Ukrainian language lesson. At the practical level, we propose a number of exercises for different levels and complexity to develop listening comprehension skills. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22338 |
Appears in Collections: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.