Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22325
Назва: Використання інтерактивної платформи Wordwall як допоміжного інструменту під час підготовки уроків української мови в початковій школі
Автори: Бойко, В.
Ключові слова: інтерактивні завдання
інтерактивні методи вивчення лексики
навчальна платформа Wordwall
interactive tasks
interactive vocabulary learning methods
educational platform Wordwall
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бойко В. Використання інтерактивної платформи Wordwall як допоміжного інструменту під час підготовки уроків української мови в початковій школі / В. Бойко //Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 26-30
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто все різномаїття режимів на платформі Wordwall, що дозволяє вчителям і учням вибирати найбільш доцільний метод вивчення слів, забезпечуючи захопливу та результативну навчальну діяльність. Доведено, що ці інтерактивні режими спонукають до активної участі, створюють атмосферу змагання та сприяють більш ефективному запам'ятовуванню лексики учнями початкової школи. The article examines all the variety of modes on the Wordwall platform, which allows teachers and students to choose the most appropriate method of learning words, providing an exciting and effective learning activity. It has been proven that these interactive modes encourage active participation, create an atmosphere of competition and contribute to more effective memorization of vocabulary by elementary school students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22325
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf3.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.