Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22325
Title: | Використання інтерактивної платформи Wordwall як допоміжного інструменту під час підготовки уроків української мови в початковій школі |
Authors: | Бойко, В. |
Keywords: | інтерактивні завдання інтерактивні методи вивчення лексики навчальна платформа Wordwall interactive tasks interactive vocabulary learning methods educational platform Wordwall |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
Citation: | Бойко В. Використання інтерактивної платформи Wordwall як допоміжного інструменту під час підготовки уроків української мови в початковій школі / В. Бойко //Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Ювілейної Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 06-07 грудня 2024 р.) [Електронне видання]: зб. тез доп. / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко, Ж. Д. Горіна, Н. Ф. Босак. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024. С. 26-30 |
Abstract: | У статті розглянуто все різномаїття режимів на платформі Wordwall, що дозволяє вчителям і учням вибирати найбільш доцільний метод вивчення слів, забезпечуючи захопливу та результативну навчальну діяльність. Доведено, що ці інтерактивні режими спонукають до активної участі, створюють атмосферу змагання та сприяють більш ефективному запам'ятовуванню лексики учнями початкової школи. The article examines all the variety of modes on the Wordwall platform, which allows teachers and students to choose the most appropriate method of learning words, providing an exciting and effective learning activity. It has been proven that these interactive modes encourage active participation, create an atmosphere of competition and contribute to more effective memorization of vocabulary by elementary school students. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22325 |
Appears in Collections: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.