Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22314
Title: Використання комп’ютерних ігор в процесі соціалізації дітей дошкільного віку
Other Titles: The use of computer games in the process of socialisation of preschool children
Authors: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Keywords: соціалізація
дошкільний вік
комп’ютерні ігри
цифрова освіта
комунікативні навички
емоційний розвиток
взаємодія
socialisation
preschool age
computer games
digital education
communication skills
emotional development
interaction
Issue Date: 2025
Publisher: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Citation: Мардарова І. К. Використання комп’ютерних ігор в процесі соціалізації дітей дошкільного віку / І. К. Мардарова // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку науки та освіти : збірник тез доповідей ІІІ міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-26 квітня 2025 року). - Полтава : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. - С. 349–352.
Abstract: У статті розглядається вплив комп’ютерних ігор на процес соціалізації дітей дошкільного віку. Проаналізовано як позитивні, так і негативні аспекти використання цифрових ігор у вихованні та розвитку соціальних навичок у дітей. Особлива увага приділяється віковим особливостям дітей дошкільного віку, їхній сприйнятливості до віртуального середовища та можливостям інтерактивних технологій формувати комунікативні здібності, співпрацю, емоційну чутливість та навички саморегуляції. Представлено результати спостережень і практичних досліджень щодо застосування комп’ютерних ігор як допоміжного інструменту в соціалізації дітей в закладах дошкільної освіти. The article examines the impact of computer games on the process of socialisation of preschool children. Both positive and negative aspects of the use of digital games in the upbringing and development of children's social skills are analysed. Particular attention is paid to the age characteristics of preschool children, their susceptibility to the virtual environment and the potential of interactive technologies to form communication skills, cooperation, emotional sensitivity and self-regulation skills. The results of observations and practical research on the use of computer games as an auxiliary tool in the socialisation of children in preschool education institutions are presented.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22314
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mardarova.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.