Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2231
Title: Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності
Other Titles: Дошкольное и начальное звенья образования — ступени преемственности
Preschool and primary branches of education — branches of continuity
Authors: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Богуш, Алла Михайловна
Keywords: наступність
дошкільна освіта
початкова освіта
передшкільна освіта
дошкільна зрілість
суперечності
соціальна позиція
преемственность
дошкольное образование
начальное образование
предшкольное образование
противоречия
социальная позиция
continuity
preschool education
primary education
issues
social attitude
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка
Citation: Богуш А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності / А. М. Богуш // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 28. - С. 23-27.
Abstract: У статті розкрито проблему наступності в навчанні й вихованні дітей дошкільної і початкової ланок освіти; схарактеризовано такі поняття: неперервність, наступність, передшкільна освіта, дошкільна зрілість. В статье раскрыто проблему преемственности в обучении и воспитании детей дошкольного и начального звена образования; определены такие понятия: непрерывность, преемственность, предшкольное образование, дошкольная зрелость. The article deals with the problem of continuity in education and upbringing of children at preschool and primary branches of education; defines the concepts of ‘continuity’, ‘preschool education’, and ‘preschool maturity’
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2231
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doshkilna i pochatkova lanky osvity – sxodynky nastupnosti .pdf155.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.