Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22303
Назва: | Професійно-орієнтоване навчання англійської мови майбутніх фахівців дошкільної освіти в контексті формування захисної функції дошкільнят |
Автори: | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna Ємельянова, Дар’я Володимирівна |
Ключові слова: | професійно-орієнтоване навчання майбутні фахівці дошкільної освіти англійська мова захисна функція дошкільнят |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Ємельянова Д. В. Професійно-орієнтоване навчання англійської мови майбутніх фахівців дошкільної освіти в контексті формування захисної функції дошкільнят / Д. В. Ємельянова // Колективна монографія центру українсько-європейського наукового співробітництва Resilience the main challenge and development of resilience competencies in the educational paradigm. - Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2023. - С. 22-35. |
Короткий огляд (реферат): | Інтеграція української освіти в світовий освітній простір призвела до того, що іншомовне спілкування стає істотним компонентом майбутньої професійної діяльності. Виникає необхідність навчання іноземної мови (далі-ІМ) дітей, починаючи з дошкільного віку. Положення Базового компоненту дошкільної освіти (у новій редакції)1 окреслили пере- орієнтацію дошкільної освіти на розвиток особистості дитини. В основу базового компоненту дошкільної освіти покладено компетентнісний підхід з урахуванням вікових можливостей дітей. Дошкільний вік розглядається як підґрунтя для набуття у подальшому спеціальних знань та вмінь, в якому окреслюються головні лінії розвитку дитини: фізичний, психічний та морально-духовного здоров’я, особистісних цінностей як своєрідного внутрішнього стрижня, ціннісної етичної орієнтації з формування навичок практичного життя, емоційної сприйнятливості, емоційного інтелекту та сприяння розвитку індивідуальності дитини. Отже, базовий компонент спрямовує педагогів на цілісний і загальний розвиток дитини. До його варіативної частини включена іноземна мова, визначено зміст комунікативномовленнєвої компетенції дитини й окреслено результати освітньої діяльності за цим напрямом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22303 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Emel'yanova Dar'ya Volodymyrivna.pdf | 365.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.