Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22291
Назва: Професіогенез сучасного вчителя мистецтва: інноваційні координати
Автори: Ду Дзіні
Ключові слова: професіогенез
професіогенез учителя мистецтва
інноватика в роботі вчителя мистецтва.
інновації в професійно-педагогічній діяльності вчителя мистецтва
мистецька інноватика
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Ду Дзіні Професіогенез сучасного вчителя мистецтва: інноваційні координати / Ду Дзіні // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 162-164.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку системи вищої мистецької освіти професіогенез усе частіше стає предметом наукового інтересу вчених. Параметри професіогенезу, як складного та багатовимірного етапу розвитку особистісних та професійних якостей, позицій та інтенцій вчителя, потребують висвітлення і в контексті професійних функцій учителя мистецтва, його інноваційної культури та готовності до використання мистецько-педагогічної інноватики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22291
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Du Dzini.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.