Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДу Дзіні-
dc.date.accessioned2025-06-03T09:08:23Z-
dc.date.available2025-06-03T09:08:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДу Дзіні Професіогенез сучасного вчителя мистецтва: інноваційні координати / Ду Дзіні // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 162-164.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22291-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку системи вищої мистецької освіти професіогенез усе частіше стає предметом наукового інтересу вчених. Параметри професіогенезу, як складного та багатовимірного етапу розвитку особистісних та професійних якостей, позицій та інтенцій вчителя, потребують висвітлення і в контексті професійних функцій учителя мистецтва, його інноваційної культури та готовності до використання мистецько-педагогічної інноватики.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпрофесіогенезuk
dc.subjectпрофесіогенез учителя мистецтваuk
dc.subjectінноватика в роботі вчителя мистецтва.uk
dc.subjectінновації в професійно-педагогічній діяльності вчителя мистецтваuk
dc.subjectмистецька інноватикаuk
dc.titleПрофесіогенез сучасного вчителя мистецтва: інноваційні координатиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Du Dzini.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.