Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22291
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ду Дзіні | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T09:08:23Z | - |
dc.date.available | 2025-06-03T09:08:23Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Ду Дзіні Професіогенез сучасного вчителя мистецтва: інноваційні координати / Ду Дзіні // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 162-164. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22291 | - |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі розвитку системи вищої мистецької освіти професіогенез усе частіше стає предметом наукового інтересу вчених. Параметри професіогенезу, як складного та багатовимірного етапу розвитку особистісних та професійних якостей, позицій та інтенцій вчителя, потребують висвітлення і в контексті професійних функцій учителя мистецтва, його інноваційної культури та готовності до використання мистецько-педагогічної інноватики. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | професіогенез | uk |
dc.subject | професіогенез учителя мистецтва | uk |
dc.subject | інноватика в роботі вчителя мистецтва. | uk |
dc.subject | інновації в професійно-педагогічній діяльності вчителя мистецтва | uk |
dc.subject | мистецька інноватика | uk |
dc.title | Професіогенез сучасного вчителя мистецтва: інноваційні координати | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Du Dzini.pdf | 2.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.