Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22290
Title: Проєктування арт-простору виставочного стенду як засіб формування естетичного іміджу
Authors: Григоренко, Вероніка Андріївна
Лісогор, Алла Вікторівна
Lisohor, Alla
Keywords: арт-простір
виставковий стенд
імідж
естетика
експозиція
просторовий дизайн
брендинг
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Григоренко В. А. Проєктування арт-простору виставочного стенду як засіб формування естетичного іміджу / В. А. Григоренко // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 158-161.
Abstract: У сучасному світі, де візуальне сприйняття стало основою комунікації, роль виставкових стендів значно виходить за межі презентаційних функцій. Вони перетворюються на арт-простори, які формують естетичний імідж, емоційну атмосферу і визначають враження від бренду або митця. В умовах зростаючої конкуренції, проєктування виставкового простору вимагає не лише технічної точності, але й високого рівня художнього мислення. Для глибшого розуміння значення виставкового простору доцільно звернутися до поняття іміджу як соціокультурного явища. Імідж – це система уявлень, яка формується у свідомості споживача в результаті візуального, емоційного й інформаційного впливу. Виставковий стенд, як просторовий об’єкт, відіграє ключову роль у цьому процесі. Згідно з дослідженнями О. Павлової, «естетичне оформлення стенду має бути узгодженим з філософією бренду, його місією і цільовою аудиторією.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22290
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisohor Alla.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.