Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригоренко, Вероніка Андріївна-
dc.contributor.authorЛісогор, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorLisohor, Alla-
dc.date.accessioned2025-06-03T09:04:31Z-
dc.date.available2025-06-03T09:04:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГригоренко В. А. Проєктування арт-простору виставочного стенду як засіб формування естетичного іміджу / В. А. Григоренко // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 158-161.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22290-
dc.description.abstractУ сучасному світі, де візуальне сприйняття стало основою комунікації, роль виставкових стендів значно виходить за межі презентаційних функцій. Вони перетворюються на арт-простори, які формують естетичний імідж, емоційну атмосферу і визначають враження від бренду або митця. В умовах зростаючої конкуренції, проєктування виставкового простору вимагає не лише технічної точності, але й високого рівня художнього мислення. Для глибшого розуміння значення виставкового простору доцільно звернутися до поняття іміджу як соціокультурного явища. Імідж – це система уявлень, яка формується у свідомості споживача в результаті візуального, емоційного й інформаційного впливу. Виставковий стенд, як просторовий об’єкт, відіграє ключову роль у цьому процесі. Згідно з дослідженнями О. Павлової, «естетичне оформлення стенду має бути узгодженим з філософією бренду, його місією і цільовою аудиторією.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectарт-простірuk
dc.subjectвиставковий стендuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectестетикаuk
dc.subjectекспозиціяuk
dc.subjectпросторовий дизайнuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleПроєктування арт-простору виставочного стенду як засіб формування естетичного іміджуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lisohor Alla.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.