Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22261
Назва: The role of the project method in the professional training of future specialists in clothing design
Інші назви: The role of the project method in the professional training of future specialists in clothing design
Автори: Романчук, Олександр Петрович
Romanchuk, Oleksandr Petrovych
Лісогор, Алла Вікторівна
Lisohor, Alla
Ключові слова: project method
fashion design
professional training
vocational education
competencies
creative thinking
метод проектів
дизайн одягу.
професійна підготовка
професійно-технічна освіта
компетенції
креативне мислення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Romanchuk О. Р. The role of the project method in the professional training of future specialists in clothing design / О. Р. Romanchuk, А. Lisohor // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток індустрії моди вимагає від фахівців з дизайну одягу не тільки міцної теоретичної бази, але й високого рівня професійної мобільності, креативності та здатності швидко адаптуватися до змін. У цьому контексті існує нагальна потреба у визначенні педагогічних підходів, які б ефективно інтегрували знання, навички та практичний досвід. Одним із таких підходів є метод проектів, який базується на активному залученні студентів і орієнтований на вирішення автентичних дизайнерських завдань. Метод проектів передбачає побудову навчального процесу навколо створення учнями закінченого творчого або технічного продукту. У сфері дизайну одягу вони можуть включати оригінальні колекції, капсульні лінії або інноваційні концепції одягу, які студенти реалізують від початкової ідеї до презентації готового продукту. Contemporary developments in the fashion industry demand from clothing design specialists not only a solid theoretical foundation but also a high level of professional mobility, creativity, and the ability to adapt rapidly to change. In this context, there is a pressing need to identify pedagogical approaches that effectively integrate knowledge, skills, and hands-on experience. One such approach is the project method, which is based on active student engagement and oriented toward solving authentic design challenges. The project method involves structuring the learning process around the creation by students of a complete creative or technical product. In the field of clothing design, these may include original collections, capsule lines, or innovative garment concepts that students realize from the initial idea through to the presentation of the finished product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22261
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanchuk.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.