Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22261
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманчук, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorRomanchuk, Oleksandr Petrovych-
dc.contributor.authorЛісогор, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorLisohor, Alla-
dc.date.accessioned2025-05-30T09:03:37Z-
dc.date.available2025-05-30T09:03:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationRomanchuk О. Р. The role of the project method in the professional training of future specialists in clothing design / О. Р. Romanchuk, А. Lisohor // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – С. 85-88.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22261-
dc.description.abstractСучасний розвиток індустрії моди вимагає від фахівців з дизайну одягу не тільки міцної теоретичної бази, але й високого рівня професійної мобільності, креативності та здатності швидко адаптуватися до змін. У цьому контексті існує нагальна потреба у визначенні педагогічних підходів, які б ефективно інтегрували знання, навички та практичний досвід. Одним із таких підходів є метод проектів, який базується на активному залученні студентів і орієнтований на вирішення автентичних дизайнерських завдань. Метод проектів передбачає побудову навчального процесу навколо створення учнями закінченого творчого або технічного продукту. У сфері дизайну одягу вони можуть включати оригінальні колекції, капсульні лінії або інноваційні концепції одягу, які студенти реалізують від початкової ідеї до презентації готового продукту. Contemporary developments in the fashion industry demand from clothing design specialists not only a solid theoretical foundation but also a high level of professional mobility, creativity, and the ability to adapt rapidly to change. In this context, there is a pressing need to identify pedagogical approaches that effectively integrate knowledge, skills, and hands-on experience. One such approach is the project method, which is based on active student engagement and oriented toward solving authentic design challenges. The project method involves structuring the learning process around the creation by students of a complete creative or technical product. In the field of clothing design, these may include original collections, capsule lines, or innovative garment concepts that students realize from the initial idea through to the presentation of the finished product.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectproject methoduk
dc.subjectfashion designuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectvocational educationuk
dc.subjectcompetenciesuk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectдизайн одягу.uk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпрофесійно-технічна освітаuk
dc.subjectкомпетенціїuk
dc.subjectкреативне мисленняuk
dc.titleThe role of the project method in the professional training of future specialists in clothing designuk
dc.title.alternativeThe role of the project method in the professional training of future specialists in clothing designuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanchuk.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.