Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22246
Title: | Реалізація логічних основ у сучасному курсі математики 7 класу закладів загальної середньої освіти |
Authors: | Чепок, Ольга Олегівна Chepok, Olga Olegivna Супранович, А. О. |
Keywords: | логічні основи модельні програми з математики баланс між доступністю і науковістю викладання математики у закладах загальної середньої освіти підручники з математики 7-х класів logical foundations model programs in mathematics balance between accessibility and scientificity teaching mathematics in institutions of general secondary education 7th grade mathematics textbooks |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Супранович А. О., Чепок О. О. Реалізація логічних основ у сучасному курсі математики 7 класу закладів загальної середньої освіти. Наукові записки. Серія: педагогічні науки, № 215, 2024, с 263- 268 |
Abstract: | Натепер досі залишається дискусійним питання щодо формування в учнів основ математичної логіки. Постає питання як зберегти баланс між доступністю і науковістю під час викладання математики в закладах загальної середньої освіти. Основу логічного мислення закладають ще в початковій школі, шляхом наведення побутових прикладів або прикладів нескладних зв’язків між математичними поняттями, але саме в 7-му класі, на початку опанування систематичних курсів алгебри та геометрії, логічні основи математики находять своє найбільше відображення. У даній роботі зроблено аналіз модельної програми та відповідного їй підручника, які ще не пройшли апробацію, що забезпечує актуальність та новизну нашого дослідження. Мета роботи полягає у розкритті можливостей удосконалення процесу формування логічних основ в математиці в учнів основної школи шляхом вивчення досвіду сучасних методистів; аналізу та порівнянню попередніх навчальних програм та теперешніх модельних модельних, виявленню переваг та недоліків введення логічних основ у модельних програмах та підручниках 7-го класу; розробці відповідних пропозицій удосконалення процесу формування логічних основ у курсі математики 7-го класу. For now, the issue of forming the basics of mathematical logic in students is still debatable. The question arises as to how to maintain the balance between accessibility and scientificity during the teaching of mathematics in institutions of general secondary education. The basis of logical thinking is laid already in elementary school, by giving everyday examples or examples of simple connections between mathematical concepts, but it is in the 7th grade, at the beginning of learning systematic courses in algebra and geometry, that the logical foundations of mathematics find their greatest reflection. In this work, an analysis of the model program and its corresponding textbook, which have not yet been tested, is made, which ensures the relevance and novelty of our research. The purpose of the work is to reveal the possibilities of improving the process of forming logical foundations in mathematics among elementary school students by studying the experience of modern methodologists; analysis and comparison of previous educational programs and current model ones, identification of advantages and disadvantages of introduction of logical foundations in model programs and textbooks of the 7th grade; development of relevant proposals for improving the process of formation of logical foundations in the 7th grade mathematics course. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22246 |
Appears in Collections: | Кафедра вищої математики і статистики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1959--3766-1-10-20240926.pdf | 979.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.