Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2222
Назва: Стан сформованості особистісної складової професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів
Інші назви: State of forming part of the personal professional reflection primary school teachers
Автори: Марусинець, М. М.
Ключові слова: професійна рефлексія
особистісна складова професійної рефлексії
рефлексивність
майбутній учитель початкових класів
професійна підготовка
professional reflection
personal component of professional reflection
reflexivity
primary school teachers
professional training
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Марусинець М. М. Стан сформованості особистісної складової професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів / М. М. Марусинець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 160-168.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено результати дослідження стану сформованості особистісної складової професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів. Подано результати дослідження рівнів рефлексивності студентів залежно від організаційно-педагогічних та соціально-демографічних чинників. The results of studying the state of formation of the personal professional reflection component of primary school teachers. Presents the results of studies on levels of reflexivity students depending on the organizational and educational and socio&demographic factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2222
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marusinets.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.