Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2222
Title: Стан сформованості особистісної складової професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів
Other Titles: Состояние сформированности личностной составляющей профессиональной рефлексии будущих учителей начальных классов
State of forming part of the personal professional reflection primary school teachers
Authors: Марусинець, М. М.
Marusynets, M. M.
Keywords: професійна рефлексія
особистісна складова професійної рефлексії
рефлексивність
майбутній учитель початкових класів
професійна підготовка
профессиональная рефлексия
личностная составляющая профессиональной рефлексии
рефлексивность
будущий учитель начальных классов
профессиональная подготовка
professional reflection
personal component of professional reflection
reflexivity
primary school teachers
professional training
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Марусинець М. М. Стан сформованості особистісної складової професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів / М. М. Марусинець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 160-168.
Abstract: У статті наведено результати дослідження стану сформованості особистісної складової професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів. Подано результати дослідження рівнів рефлексивності студентів залежно від організаційно-педагогічних та соціально-демографічних чинників. В статье приведены результаты исследования состояния сформированности личностной составляющей профессиональной рефлексии будущих учителей начальных классов. Представлены результаты исследования уровней рефлексивности студентов в зависимости от организационно-педагогических и социально-демографических факторов. The results of studying the state of formation of the personal professional reflection component of primary school teachers. Presents the results of studies on levels of reflexivity students depending on the organizational and educational and socio&demographic factors.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2222
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marusinets.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.