Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22226
Назва: The essence of gamification and its role in vocational training
Інші назви: Сутність гейміфікації та її роль у професійному навчанні
Автори: Klevets, Viktoria
Штайнер, Тетяна Віталіївна
Shtainer, Tetyana Vitaliivna
Ключові слова: gamification
vocational education
game technologies
vocational training
motivation
game technologies
digital education
educational process
гейміфікація
професійна освіта
мотивація
ігрові технології
цифрова освіта
освітній процес
професійне навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Klevets V. The essence of gamification and its role in vocational training / V. Klevets // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – Р. 47-51.
Короткий огляд (реферат): The modern system of vocational education faces a number of challenges, in particular, the digitalization of the educational process, the need to develop soft skills and the formation of a sustainable motivation for lifelong learning. In response to these needs, gamification is becoming increasingly widespread as an innovative approach to organizing learning. It involves the use of game mechanics in non-game contexts in order to increase the involvement, activity and efficiency of participants in the educational process. Перед сучасною системою професійно-технічної освіти стоїть низка викликів, зокрема, цифровізація освітнього процесу, необхідність розвитку soft skills та формування стійкої мотивації до навчання впродовж життя. У відповідь на ці потреби гейміфікація набуває все більшого поширення як інноваційний підхід до організації навчання. Він передбачає використання ігрової механіки в неігрових контекстах з метою підвищення залученості, активності та ефективності учасників навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22226
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klevets.pdf2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.