Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22226
Назва: | The essence of gamification and its role in vocational training |
Інші назви: | Сутність гейміфікації та її роль у професійному навчанні |
Автори: | Klevets, Viktoria Штайнер, Тетяна Віталіївна Shtainer, Tetyana Vitaliivna |
Ключові слова: | gamification vocational education game technologies vocational training motivation game technologies digital education educational process гейміфікація професійна освіта мотивація ігрові технології цифрова освіта освітній процес професійне навчання |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Klevets V. The essence of gamification and its role in vocational training / V. Klevets // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – Р. 47-51. |
Короткий огляд (реферат): | The modern system of vocational education faces a number of challenges, in particular, the digitalization of the educational process, the need to develop soft skills and the formation of a sustainable motivation for lifelong learning. In response to these needs, gamification is becoming increasingly widespread as an innovative approach to organizing learning. It involves the use of game mechanics in non-game contexts in order to increase the involvement, activity and efficiency of participants in the educational process. Перед сучасною системою професійно-технічної освіти стоїть низка викликів, зокрема, цифровізація освітнього процесу, необхідність розвитку soft skills та формування стійкої мотивації до навчання впродовж життя. У відповідь на ці потреби гейміфікація набуває все більшого поширення як інноваційний підхід до організації навчання. Він передбачає використання ігрової механіки в неігрових контекстах з метою підвищення залученості, активності та ефективності учасників навчального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22226 |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Klevets.pdf | 2.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.