Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKlevets, Viktoria-
dc.contributor.authorШтайнер, Тетяна Віталіївна-
dc.contributor.authorShtainer, Tetyana Vitaliivna-
dc.date.accessioned2025-05-26T11:48:43Z-
dc.date.available2025-05-26T11:48:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationKlevets V. The essence of gamification and its role in vocational training / V. Klevets // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – Р. 47-51.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22226-
dc.description.abstractThe modern system of vocational education faces a number of challenges, in particular, the digitalization of the educational process, the need to develop soft skills and the formation of a sustainable motivation for lifelong learning. In response to these needs, gamification is becoming increasingly widespread as an innovative approach to organizing learning. It involves the use of game mechanics in non-game contexts in order to increase the involvement, activity and efficiency of participants in the educational process. Перед сучасною системою професійно-технічної освіти стоїть низка викликів, зокрема, цифровізація освітнього процесу, необхідність розвитку soft skills та формування стійкої мотивації до навчання впродовж життя. У відповідь на ці потреби гейміфікація набуває все більшого поширення як інноваційний підхід до організації навчання. Він передбачає використання ігрової механіки в неігрових контекстах з метою підвищення залученості, активності та ефективності учасників навчального процесу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectgamificationuk
dc.subjectvocational educationuk
dc.subjectgame technologiesuk
dc.subjectvocational traininguk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectgame technologiesuk
dc.subjectdigital educationuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.subjectцифрова освітаuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.titleThe essence of gamification and its role in vocational traininguk
dc.title.alternativeСутність гейміфікації та її роль у професійному навчанніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klevets.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.