Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22224
Title: Задачний підхід до лабораторного практикуму в навчанні загальної фізики
Authors: Совкова, Тетяна Сократівна
Sovkova, Tetiana Sokrativna
Keywords: загальна фізика
вища освіта
задачний підхід
лабораторний практикум
інтеграція теорії та практики
general physics
higher education
task-based approach
laboratory workshop
integration of theory and practice
Issue Date: 2025
Citation: Совкова Т. С. Задачний підхід до лабораторного практикуму в навчанні загальної фізики. Актуальні питання у сучасній науці. Серія: Педагогіка. 2025. 5(35) С. 1336–1348.
Abstract: У статті розглядається впровадження задачного підходу до організації лабораторного практикуму з загальної фізики. Основна увага приділяється доцільності інтеграції процесу розв’язування фізичних задач у структуру лабораторних занять як ефективного засобу розвитку логічного мислення, глибшого розуміння фізичних законів і формування дослідницьких навичок. Підкреслюється, що традиційні методи проведення практичних занять не відповідають сучасним вимогам практично-орієнтованого підходу до навчання. У процесі навчання загальної фізики важливо не лише засвоїти теоретичні положення, а й сформувати вміння застосовувати їх для розв’язання практичних задач і проведення експериментальних досліджень. Інтеграція занять із розв’язування задач та лабораторного практикуму дозволяє забезпечити цілісний підхід до навчання, сприяє формуванню системного бачення фізичних процесів. The article discusses implementing a task-based approach in the organization of the laboratory practicum in general physics. The main focus is on the feasibility of integrating the process of solving physics problems into the structure of laboratory sessions as an effective means of developing logical thinking, a deeper understanding of physical laws, and research skills. It is emphasized that traditional methods of conducting practical classes do not meet the current demands of a practice-oriented approach to teaching. In the process of learning general physics, it is important not only to master theoretical concepts but also to develop the ability to apply them in solving practical problems and conducting experimental research. The integration of problem-solving sessions and laboratory practicum allows for a holistic approach to teaching, contributing to the development of a systematic understanding of physical processes.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22224
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та методики навчання природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sovkova.pdf8.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.