Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22178
Назва: | Methods and means of forming professional self-awareness |
Інші назви: | Методи та засоби формування професійної самосвідомість |
Автори: | Артемьєва, Інна Сергіївна Artemieva, Inna Serhiivna |
Ключові слова: | professional self-awareness professional identity pedagogical methods motivation practice role-playing games digital technologies професійна самосвідомість професійна ідентичність педагогічні методи мотивація практика рольові ігри цифрові технології |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Artemieva І. S. Methods and means of forming professional self-awareness / І. S. Artemieva // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). - Одеса: Університет Ушинського, 2025. – Р. 8-10. |
Короткий огляд (реферат): | The process of forming professional self-awareness involves the targeted use of effective pedagogical methods and didactic tools aimed at developing key professional competencies. Professional self-awareness reflects the level of awareness of the student of his professional identity, work motivation and responsibility for individual professional development. As noted by O. Grinova and N. Shvarp, this process is due to the action of a complex of factors, which include individual psychological characteristics of the personality, the specifics of the educational environment and the conditions of professional activity. The effective use of modern pedagogical methods and teaching aids contributes to the formation of a stable professional identity, which ensures the effective adaptation of young people to the conditions of future work. Процес формування професійної самосвідомості передбачає цілеспрямоване використання ефективних педагогічних методів і дидактичних засобів, спрямованих на розвиток ключових професійних компетентностей. Професійна самосвідомість відображає рівень усвідомлення студентом своєї професійної особистості, трудової мотивації та відповідальності за індивідуальний професійний розвиток. Як зазначають О. Гринова та Н. Шварп, цей процес зумовлений дією комплексу факторів, до яких входять індивідуально-психологічні особливості особистості, специфіка освітнього середовища та умови професійної діяльності. Ефективне використання сучасних педагогічних методик і засобів навчання сприяє формуванню стійкої професійної особистості, що забезпечує ефективну адаптацію молоді до умов майбутньої праці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22178 |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Artemieva.pdf | 2.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.