Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22120
Назва: | Інформаційно-цифрові технології як інструмент формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освіти |
Інші назви: | Information and digital technologies as a tool for developing skills of independent educational activity of higher education students |
Автори: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Гуданич, Наталія Миколаївна Hudanych, Nataliia Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna |
Ключові слова: | інформаційно-цифрові технології самостійна освітня діяльність здобувачі вищої освіти цифрова компетентність критичне мислення самоменеджмент професійна підготовка педагогів information and digital technologies independent educational activity higher education students digital competence critical thinking self-management professional training of teachers |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ОНТУ |
Бібліографічний опис: | Листопад О. А., Мардарова І. К., Гуданич Н. М. Інформаційно-цифрові технології як інструмент формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освіти. Забезпечення якості вищої освіти: матеріали VІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції 09-11 квітня 2025 р. / ОНТУ; редкол.: Трішин Ф. А., Ланженко Л. О., Риженко Л. Д. та ін.; Одес. нац. технолог. ун-т. Одеса: ОНТУ, 2025 С. 562–565. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто роль інформаційно-цифрових технологій як ефективного інструменту формування навичок самостійної освітньої діяльності здобувачів вищої освіти, зокрема майбутніх педагогів. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка та впровадження методичних підходів і цифрових інструментів, що сприяють розвитку автономності в освітньому процесі, формуванню критичного мислення, самоменеджменту та підвищенню цифрової компетентності студентів. У процесі дослідження проаналізовано актуальні підходи до цифровізації освіти, обґрунтовано доцільність інтеграції ІКТ в освітній процес, а також запропоновано практичні рекомендації щодо організації самостійної освітньої діяльності з використанням цифрових ресурсів. Результати дослідження можуть бути використані в освітній практиці для оптимізації професійної підготовки педагогічних кадрів в умовах цифрового суспільства. The article considers the role of information and digital technologies as an effective tool for developing the skills of independent educational activity of higher education students, in particular future teachers. The purpose of the study is to theoretically substantiate, develop and implement methodological approaches and digital tools that promote the development of autonomy in the educational process, the formation of critical thinking, self-management and increase students' digital competence. The study analyses current approaches to the digitalisation of education, substantiates the feasibility of integrating ICTs into the educational process, and offers practical recommendations for organising independent educational activities using digital resources. The results of the study can be used in educational practice to optimise the professional training of teaching staff in a digital society. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22120 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Information and digital technologies as a tool for developing skills for independent educational activities of higher education students.pdf | 410.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.