Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2211
Title: Критеріальний підхід у визначенні готовності випускника до розвиваючого аспекту педагогічної діяльності
Other Titles: Критериальный подход в определении готовности выпускников к развивающему аспекту педагогической деятельности
Criterion approach in determining readiness of the developing aspect of teaching
Authors: Серпіонова, Есфір Наумівна
Серпионова, Эсфирь Наумовна
Serpionova, Esfir Naumivna
Keywords: критеріальний підхід
готовність випускників
розвиваючий аспект педагогічної діяльності
критериальный подход
готовность выпускников
развивающий аспект педагогической деятельности
criterion approach
the readiness of graduates
developmental aspect of teaching
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Серпіонова Е. Н. Критеріальний підхід у визначенні готовності випускника до розвиваючого аспекту педагогічної діяльності / Е. Н. Серпіонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 87-93.
Abstract: У статті розглядається готовність випускників ХГФ до здійснення розвиваючого аспекту трудового навчання і творчої організації навчально-виховного процесу як взаємозв’язок трьох основних компонентів: мотиваційного, ціннісного та операційного. Дано якісні характеристики чотирьох рівнів сформованості показників кожного з компонентів готовності майбутнього вчителя до розвиваючого аспекту педагогічної діяльності. В статье рассматривается готовность выпускников ХГФ к осуществлению развивающего аспекта трудового обучения и творческой организации учебно&воспитательного процесса как взаимосвязь трех основных компонентов: мотивационного, ценностного и операционного. Даны качественные характеристики четырех уровней сформированности показателей каждого компонентов готовности будущего учителя к развивающему аспекту педагогической деятельности. The article reveals the readiness of graduates of graphic art faculty to the implementation of the developmental aspect of the employment training and creative organization of the educational process as the interplay of three main components: motivational, value and operational. The qualitative characteristics of the four indicators of the level of formation of each component of the readiness of future teachers to the developmental aspect of teaching are given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2211
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serpionova E. N..pdf508.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.