Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСерпіонова, Есфір Наумівна-
dc.contributor.authorSerpionova, Esfir Naumivna-
dc.date.accessioned2019-07-02T12:21:17Z-
dc.date.available2019-07-02T12:21:17Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСерпіонова Е. Н. Критеріальний підхід у визначенні готовності випускника до розвиваючого аспекту педагогічної діяльності / Е. Н. Серпіонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 87-93.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2211-
dc.description.abstractУ статті розглядається готовність випускників ХГФ до здійснення розвиваючого аспекту трудового навчання і творчої організації навчально-виховного процесу як взаємозв’язок трьох основних компонентів: мотиваційного, ціннісного та операційного. Дано якісні характеристики чотирьох рівнів сформованості показників кожного з компонентів готовності майбутнього вчителя до розвиваючого аспекту педагогічної діяльності. The article reveals the readiness of graduates of graphic art faculty to the implementation of the developmental aspect of the employment training and creative organization of the educational process as the interplay of three main components: motivational, value and operational. The qualitative characteristics of the four indicators of the level of formation of each component of the readiness of future teachers to the developmental aspect of teaching are given.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкритеріальний підхідuk
dc.subjectготовність випускниківuk
dc.subjectрозвиваючий аспект педагогічної діяльностіuk
dc.subjectcriterion approachuk
dc.subjectthe readiness of graduatesuk
dc.subjectdevelopmental aspect of teachinguk
dc.titleКритеріальний підхід у визначенні готовності випускника до розвиваючого аспекту педагогічної діяльностіuk
dc.title.alternativeCriterion approach in determining readiness of the developing aspect of teachinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serpionova E. N..pdf508.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.