Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/219
Назва: Трансформація ціннісних установок особистості в освітньому процесі
Інші назви: Transformation of values of personality settings in the educational process
Автори: Бадюл, Оксана Станіславівна
Badyul, Oksana Stanіslavivna
Ключові слова: цінність
ціннісні орієнтації
ціннісні установки особистості
трансформаційне суспільство
трансформація ціннісних установок
освітній процес
особистість
value
valued orientations
valued options of personality
maintenance of education
transformation society transformation of the valued options
educational process
personality
Дата публікації: 2010
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені Костянтина Дмитровича Ушинського
Бібліографічний опис: Трансформація ціннісних установок особистості в освітньому процесі [Текст] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Оксана Станіславівна Бадюл; наук. кер. Є. Р. Борінштейн; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 201 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена виявленню та обґрунтуванню з позицій філософії освіти особливостей трансформації ціннісних установок особистості в сучасному освітньому процесі. Виявлено, що ціннісні орієнтації особистості – особистісні вибори ідеалів, особистісна спрямованість на світ цінностей, побудова їх індивідуальної ієрархії, включення їх у цілі і мотиви життєдіяльності. Ціннісні установки особистості – цілеспрямований вплив соціуму на формування освітньої орієнтації особистості. Окреслено сутність трансформації ціннісних установок у рамках сучасної освітньої парадигми, зв’язок між трансформаціями ціннісних установок особистості та освітнім процесом. Аргументовано вплив сучасних суспільних трансформаційних процесів на систему освіти, що виявляється в посиленні її ролі як джерела ідей, нового знання, технології, інформації; усвідомленні імперативу виживання і глобальної відповідальності за свої дії, що визначається мірою духовного в кожній людині; урізноманітненні соціальних укладів суспільства, що зумовлює потребу в гнучкості мислення, сприйняття світу та діалозі культур. The dissertation is dedicated to the exposure and substantiation the transformation’s feature of the valued options of personality in a modern educational process from position of philosophy of education. There is showed that the variety of definition of base concepts in valued discourse is conditioned to those, that term a «value» is research by a lot of sciences, is filled with subject’s details. There are well-proven that the valued orientations are the individual reflection in a human consciousness of the society values, and the valued system determined as hierarchy of the values of the person, which is formed under the certain influencing of social environment, socially-demographic group of the person. There are discovered that the valued orientations of personality are the personalities elections of ideals, the personality orientation to the world of values, the construction of their individual hierarchy, the including them in the goals and the reasons of vital functions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/219
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бадюл_О._С .pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.