Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2198
Назва: Сутність та структура феномена «критичне мислення особистості майбутнього вчителя-філолога»
Інші назви: The essence and structure of the phenomenon of "critical thinking of the personality of the future teacher-philologist"
Автори: Пилипюк, К. М.
Pylypyuk, K. M.
Ключові слова: критичне мислення
відповідальність
критерії
the critical thinking
responsibility
criterions
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Пилипюк К. М. Сутність та структура феномена «критичне мислення особистості майбутнього вчителя-філолога» / К. М. Пилипюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 30-36.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність феномену «критичне мислення майбутнього вчителя-філолога». Проаналізовано його параметри (майстерність, сприйнятливість до контексту, відповідальність, заснованість на критеріях). Розкрито основні критерії оцінювання цього феномена (мотиваційно вольовий, процесуально процедурний, рефлексивно корегуючий). The essence of phenomenon «the critical thinking of future teachers–philologist» is investigated in the article. The analysis of its characteristics (skill, perception of context, responsibility, founding on criterions) is represented. The main criterions are found out (motivational and willed, processional and procedural, reflective and correctional).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2198
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pylypyuk K. M..pdf126.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.