Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2197
Назва: Обґрунтування сутності педагогічної соціоніки в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів
Інші назви: A ground of essence of pedagogical socioniki is in system of preparation of future social teachers
Автори: Сторож, Вікторія Василівна
Storozh, Victoriya
Ключові слова: соціоніка
педагогічна соціоніка
тип інформаційного метаболізму
socionika
pedagogical socionika is a type of informative metabolism
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сторож В. В. Обґрунтування сутності педагогічної соціоніки в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів / В. В. Сторож // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського: зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 3-4. – С. 23-30.
Короткий огляд (реферат): У статті автором визначається понятійне поле проблеми “педагогічна соціоніка” в системі підготовки майбутнього соціального педагога, дається ряд визначень провідних понять загальної і педагогічної соціоніки як інноваційних підходів у підготовці майбутніх фахівців соціонімічного типу. In clause the author defines(determined) a conceptual field of a problem «pedagogical соционика» in system of preparation of the future social teacher, а conducting concepts general and pedagogical socioniki as innovative of the approaches in preparation of the future experts socionomicheskogo of a type is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2197
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V.V. Storozh.pdf139.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.