Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21543
Назва: Використання wiki-технологій у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: інформаційне суспільство
інформаційно-комунікаційні технології
дистанційна освіта
wiki-технології
вихователі закладів дошкільної освіти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Листопад О. А. Використання wiki-технологій у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. А. Листопад , І. К. Мардарова , Н. М Гуданич // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2023, Вип. 1 (51) C. 55-65.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблеми використання wiki-технологій у сучасній освіті. Схарактеризовані особливості використання wiki-технології як компонента дистанційної освіти. Визначено сутність поняття «wiki-технологія», досліджено україномовні wiki-сервіси. Визначено переваги використання wiki-технології, розглянуто особливості впровадження wiki-технологій в освітній процес закладів вищої освіти. Окреслено особливості застосування wiki-технологій у професійному становленні майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Доведено, що володіння новими інформаційно-комунікаційними технологіями є невід’ємною часткою педагогічної компетентності. Виявлено основні труднощі та проблеми застосування wiki-технологій у процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21543
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vgnpu_2023_1_9.pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.