Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМишок, Р. Р.-
dc.contributor.authorКупяк, У. Д.-
dc.date.accessioned2025-01-29T13:08:25Z-
dc.date.available2025-01-29T13:08:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМишок Р. Р. Концептуалізація кібербулінгу як технології у середовищі багатокористувацьких онлайн-ігор / Р. Р. Мишок, У. Д. Купяк // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 3. – С. 237-242.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21498-
dc.description.abstractЗі зростанням популярності та доступності багатокористувацьких онлайн-ігор, особливо серед дітей та підлітків, кібербулінг набуває все нових форм у віртуальних середовищах. Кібербулінг в онлайн-іграх не лише впливає на емоційний стан гравців, але й може мати серйозні соціальні наслідки. Тому існує потреба в окресленні кібербулінгу з погляду технології, яку можуть використовувати різноманітні суб’єкти для досягнення конкретних цілей – від впливу на окрему особистість, до маніпулювання думкою та поведінкою широких верств населення, що призводить до зміни структури соціальних систем. Це особливо актуально в період ведення активних інформаційних протиборств. Мета полягає в тому, щоб заповнити наявні в українському соціологічному дискурсі прогалини щодо технології «кібербулінг» шляхом концептуалізації цього поняття в контексті масових багатокористувацьких онлайн-ігор. Методи дослідження. В ході написання статті використовувалися загальнонаукові методи − аналіз, синтез, порівняння, дедукції, аналізу документів. General scientific methods were utilized, including analysis, synthesis, comparison, deduction, and document analysis. Research results. The concept of «cyberbullying» was defined as a purposeful and systematic use of negative or aggressive behavior within specific virtual environments. The forms of cyberbullying were identified using R. Covert's approach, which categorizes these practices into «verbal-behavioral» and «transient-strategic» actions. The subject-object structure of cyberbullying technology was outlined, characterizing the causes of aggressive behavior, victim characteristics, strategies for overcoming cyberbullying, and the negative consequences of cybervictimization. Attention was given to the social consequences of cyberbullying at micro, meso, and macro levels, particularly the harm from normalizing deviant toxic behavior. The advantages and limitations of empirical methods in studying cyberbullying in massively multiplayer online games were analyzed. A novel approach to studying cyberbullying in gaming was proposed, utilizing a situational three-dimensional model of Internet behavior to assess aggressive practices and analyze the player's dispositions, capitals, and environments to identify the causes of cyberbullying technology use.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкібербулінгuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectінтернет-поведінкаuk
dc.subjectсоціальна проблемаuk
dc.subjectонлайнігриuk
dc.subjectгеймерuk
dc.subjectігрове середовищеuk
dc.subjectcyberbullyinguk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectInternet behavioruk
dc.subjectsocial problemuk
dc.subjectonline gamesuk
dc.subjectgameruk
dc.subjectgaming environmentuk
dc.titleКонцептуалізація кібербулінгу як технології у середовищі багатокористувацьких онлайн-ігорuk
dc.title.alternativeСonceptualization of cyberbullying as a technology in the environment of multiplayer online gamesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myshok Romana Romanivna.pdf353.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.