Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2124
Title: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Теорія і практика живопису" для здобувачів вищої освіти ОС "магістр" першого року навчання спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво): до модулю 1 "Композиція портрету з руками"
Authors: Пахомова-Власова, Наталія Георгіївна
Pakhomova-Vlasova, Natalia Georgiіvna
Keywords: портрет
композиція портрету
теорія живопису
практика живопису
яєчна темпера
portrait
composition of a portrait
theory of painting
painting practice
egg temperament
Issue Date: 2018
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Пахомова-Власова, Н. Г. Методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Теорія і практика живопису" для здобувачів вищої освіти ОС "магістр" першого року навчання спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво): до модулю 1 "Композиція портрету з руками" / Н. Г. Пахомова-Власова; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». –– Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2018. –– 23 с.
Abstract: Методичні рекомендації до дисципліни «Теорія та практика живопису» розкривають особливості виконання завдань на побудову тематичної фігуративної композиції портрету з руками, пошуку живописного рішення постановки фігурами, володіння навичками композиційного та кольорового бачення, експериментування з композиційно-пластичним та кольоровим рішенням образу. Методичні рекомендації призначені для самостійної роботи здобувачів вищої освіти ОС «магістр» спеціальності 014 Середня освіта (Образотворче мистецтво). Для виконання модулю 1 «Композиція портрету з руками» студентам ОС «магістр» пропонується нова, цікава своїми властивостями техніка яєчної темпери. Темою для завдання обрано «Древню Грецію», культура якої є спадщиною європейської гуманістичної традиції, де в основі полягає ідея гармонії людини і оточуючого світу. Студентам пропонується написати не окрему роботу, а узяти участь у створенні тематичного поліптиху. Кожна композиція є автопортретом, може існувати як окремий твір і, водночас, бути складовою частиною цілісної композиції поліптиху. При підготовці до роботи студенти знайомляться з технікою яєчної темпери, фрескового живопису.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2124
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pakhomova-Vlasova Natalia 1.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.