Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034| Title: | Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів |
| Authors: | Лісогор, Алла Вікторівна Дворядкіна Т. Lisohor, Alla |
| Keywords: | ШІ штучний інтелект школярі середня школа етичні аспекти |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | International Science Group |
| Citation: | Дворядкіна Т., Лісогор А. Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів //The 14th International scientific and practical conference “The latest technologies in scientific activity and the educational process” (December 03 – 06, 2024) Porto, Portugal. International Science Group. 2024. Pp.340-345 |
| Abstract: | Застосування штучного інтелекту (ШІ) у навчальному процесі спричиняє як нові можливості, так і низку етичних дилем. Особливо це стосується питань чесності, справедливості та відповідальності за результати навчання. Впровадження ШІ дає змогу учням значно спростити виконання рутинних або складних завдань. Наприклад, чат-боти можуть допомагати у вивченні іноземних мов, а адаптивні платформи – підлаштовувати навчальний матеріал під рівень знань кожного учня. Проте така автоматизація вимагає переосмислення принципів етичного використання технологій. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034 |
| Appears in Collections: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Dvoryadkina T., Lisogor A..pdf | 7.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.