Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісогор, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorДворядкіна Т.-
dc.contributor.authorLisohor, Alla-
dc.date.accessioned2024-12-16T09:49:45Z-
dc.date.available2024-12-16T09:49:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДворядкіна Т., Лісогор А. Вплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класів //The 14th International scientific and practical conference “The latest technologies in scientific activity and the educational process” (December 03 – 06, 2024) Porto, Portugal. International Science Group. 2024. Pp.340-345uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/21034-
dc.description.abstractЗастосування штучного інтелекту (ШІ) у навчальному процесі спричиняє як нові можливості, так і низку етичних дилем. Особливо це стосується питань чесності, справедливості та відповідальності за результати навчання. Впровадження ШІ дає змогу учням значно спростити виконання рутинних або складних завдань. Наприклад, чат-боти можуть допомагати у вивченні іноземних мов, а адаптивні платформи – підлаштовувати навчальний матеріал під рівень знань кожного учня. Проте така автоматизація вимагає переосмислення принципів етичного використання технологій.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherInternational Science Groupuk
dc.subjectШІuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectшколяріuk
dc.subjectсередня школаuk
dc.subjectетичні аспектиuk
dc.titleВплив етичного використання штучного інтелекту на формуванні етичних аспектів учнів середніх класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра професійної освіти та дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dvoryadkina T., Lisogor A..pdf7.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.