Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2091
Назва: Просодичні особливості ділових переговорів в українській та англійській мовах (експериментально-фонетичне дослідження)
Інші назви: Prosodic peculiarities of business negotiations in English and Ukrainian languages (experimental phonetic research)
Автори: Головньова-Коппа, Ольга Олексіївна
Golovneva-Koppa, Olga Oleksiyivna
Ключові слова: інтонація
просодика
тема
рема
темп
тон
наголос
ділові переговори
модальність
розповідні речення
питальні речення
интонация
просодика
тема
рема
intonation
prosody
theme
rhyme
tempo
tone
accent
business negotiations
modality
declarative sentences
interrogative sentences
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Головньова-Коппа О. О. Просодичні особливості ділових переговорів в українській та англійській мовах (експериментально-фонетичне дослідження) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Ольга Олексіївна Головньова-Коппа; наук. кер. Т. М. Корольова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене проблемі особливостей просодичного оформлення ділових переговорів в українській та англійській мовах. Інтонація є важливим і невід’ємним показником інтенсивності і результативності проведення ділових переговорів. У межах дослідження переговори поділено на три етапи: початковий, медіальний та заключний. Кожна частина несе свій інтонаційний пласт інформації і координально відрізняється одна від одної. Modern society and modern people lead business negotiations every day and this sphere is still not fully discovered. Dissertation research is focused on the characteristics of prosodical features of business negotiations in English and Ukrainian languages. Intonation is an important and integral factor of the intensity and effectiveness of business negotiations. All negotiations are divided into three parts: initial, medial and final. Each part has its own features of information and sufficiently different from each other. The material in the work shows the results of comparative analysis of each part of negotiations. It is established that the effectiveness of the negotiations depends on the speaker and his use of certain tone, the right tempo and division into semantic segments. Effective communication provides the ladder for becoming a leader in life and business so that’s why communication skills are very important in our life. The historical analysis of concept of intonation as linguistic phenomenon is carried out, the point of view of scientists who paid attention to studying of the notion in Ukrainian and English languages is considered. The understanding of concept of intonation and its components from the most ancient times to nowadays is traced.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2091
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golovneva-Koppa_aref (1).pdf1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.