Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20909
Title: | Проблема формування готовності майбутніх педагогів-хореографів до управлінської діяльності |
Authors: | Бідюк, Дмитро |
Keywords: | педагоги-хореографи хореографічно-педагогічна освіта психологи менеджер-адміністратор |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Citation: | Д.Бідюк Проблема формування готовності майбутніх педагогів-хореографів до управлінської діяльності /Бідюк Д.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.198-199 |
Abstract: | Мета й цінності хореографічно-педагогічної освіти орієнтовані на підготовку педагогів-хореографів нової генерації, здатних творчо поєднувати педагогічну, мистецьку, спортивну, управлінську та інші види діяльності. Сучасний педагог-хореограф – це актор-танцівник, балетмейстер-постановник, педагог-організатор, тренер-викладач, менеджер-адміністратор, тьютор-наставник, лідер, модератор, психолог тощо. Хореографічна освіта потребує педагогів-хореографів, які уособлюють творчу індивідуальність та забезпечують максимальну реалізацію творчого потенціалу кожного учня, а відтак колективу. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20909 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.