Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБідюк, Дмитро-
dc.date.accessioned2024-11-22T12:29:07Z-
dc.date.available2024-11-22T12:29:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationД.Бідюк Проблема формування готовності майбутніх педагогів-хореографів до управлінської діяльності /Бідюк Д.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.198-199uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20909-
dc.description.abstractМета й цінності хореографічно-педагогічної освіти орієнтовані на підготовку педагогів-хореографів нової генерації, здатних творчо поєднувати педагогічну, мистецьку, спортивну, управлінську та інші види діяльності. Сучасний педагог-хореограф – це актор-танцівник, балетмейстер-постановник, педагог-організатор, тренер-викладач, менеджер-адміністратор, тьютор-наставник, лідер, модератор, психолог тощо. Хореографічна освіта потребує педагогів-хореографів, які уособлюють творчу індивідуальність та забезпечують максимальну реалізацію творчого потенціалу кожного учня, а відтак колективу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпедагоги-хореографиuk
dc.subjectхореографічно-педагогічна освітаuk
dc.subjectпсихологиuk
dc.subjectменеджер-адміністраторuk
dc.titleПроблема формування готовності майбутніх педагогів-хореографів до управлінської діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71.pdf3.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.