Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20891
Title: Опис творів живопису як ефективна форма навчання студентів спеціального факультету в контексті комунікативно-когнітивної парадигми: естетичний аспект
Authors: Зелена, Інна Олександрівна
Zelena, Inna Oleksandrivna
Keywords: фахова підготовка
комунікативно-когнітивна парадигма
навчально-виховний процес
естетичнй потенціал
Issue Date: 2017
Publisher: Зелена І. О. Опис творів живопису як ефективна форма навчання студентів спеціального факультету в контексті комунікативно-когнітивної парадигми: естетичний аспект / І. О. Зелена // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 537-538.
Abstract: Сучасна гуманістична парадигма освіти, інтенсивно сприймаючи імпульси естетики духовності, вимагає підготовки фахівця нової формації, спроможного ввести у навчально-виховний процес критерії краси відповідно до розгортання власного естетичного потенціалу, здатного ефективно виконувати свої професійні функції крізь призму комунікативно-когнітивної парадигми. Аналіз останніх досліджень і публікацій засвідчив, що на доцільності використання комунікативно-когнітивного підходу до навчання іноземної мови наголошують О. Тарнопольський, С. Шатілов, Т. Юсупова, водночас урахування естетичного концепту у професійній підготовці фахівців обґрунтовують М. Лещенко, Л. Масол, О. Отич та ін. Мета статті полягає в розробці вправ і завдань, спрямованих на розвиток навичок та вмінь студентів 3 курсу опису творів живопису у процесі фахової підготовки в контексті комунікативно- когнітивної парадигми.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20891
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelena.pdf11.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.