Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20891
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зелена, Інна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Zelena, Inna Oleksandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-21T13:02:49Z | - |
dc.date.available | 2024-11-21T13:02:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20891 | - |
dc.description.abstract | Сучасна гуманістична парадигма освіти, інтенсивно сприймаючи імпульси естетики духовності, вимагає підготовки фахівця нової формації, спроможного ввести у навчально-виховний процес критерії краси відповідно до розгортання власного естетичного потенціалу, здатного ефективно виконувати свої професійні функції крізь призму комунікативно-когнітивної парадигми. Аналіз останніх досліджень і публікацій засвідчив, що на доцільності використання комунікативно-когнітивного підходу до навчання іноземної мови наголошують О. Тарнопольський, С. Шатілов, Т. Юсупова, водночас урахування естетичного концепту у професійній підготовці фахівців обґрунтовують М. Лещенко, Л. Масол, О. Отич та ін. Мета статті полягає в розробці вправ і завдань, спрямованих на розвиток навичок та вмінь студентів 3 курсу опису творів живопису у процесі фахової підготовки в контексті комунікативно- когнітивної парадигми. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Зелена І. О. Опис творів живопису як ефективна форма навчання студентів спеціального факультету в контексті комунікативно-когнітивної парадигми: естетичний аспект / І. О. Зелена // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 537-538. | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | комунікативно-когнітивна парадигма | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.subject | естетичнй потенціал | uk |
dc.title | Опис творів живопису як ефективна форма навчання студентів спеціального факультету в контексті комунікативно-когнітивної парадигми: естетичний аспект | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zelena.pdf | 11.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.