Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20891
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗелена, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorZelena, Inna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2024-11-21T13:02:49Z-
dc.date.available2024-11-21T13:02:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20891-
dc.description.abstractСучасна гуманістична парадигма освіти, інтенсивно сприймаючи імпульси естетики духовності, вимагає підготовки фахівця нової формації, спроможного ввести у навчально-виховний процес критерії краси відповідно до розгортання власного естетичного потенціалу, здатного ефективно виконувати свої професійні функції крізь призму комунікативно-когнітивної парадигми. Аналіз останніх досліджень і публікацій засвідчив, що на доцільності використання комунікативно-когнітивного підходу до навчання іноземної мови наголошують О. Тарнопольський, С. Шатілов, Т. Юсупова, водночас урахування естетичного концепту у професійній підготовці фахівців обґрунтовують М. Лещенко, Л. Масол, О. Отич та ін. Мета статті полягає в розробці вправ і завдань, спрямованих на розвиток навичок та вмінь студентів 3 курсу опису творів живопису у процесі фахової підготовки в контексті комунікативно- когнітивної парадигми.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЗелена І. О. Опис творів живопису як ефективна форма навчання студентів спеціального факультету в контексті комунікативно-когнітивної парадигми: естетичний аспект / І. О. Зелена // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 537-538.uk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectкомунікативно-когнітивна парадигмаuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectестетичнй потенціалuk
dc.titleОпис творів живопису як ефективна форма навчання студентів спеціального факультету в контексті комунікативно-когнітивної парадигми: естетичний аспектuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zelena.pdf11.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.