Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20802
Назва: Своєрідність підготовки майбутніх учителів мистецтва до застосування проєктних технологій
Автори: Цзялун, Ван
Ключові слова: технічно-дизайнерські ресурси
мистецько-педагогічна освіта
проєктна технологія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Ван Цзялун Своєрідність підготовки майбутніх учителів мистецтва до застосування проєктних технологій /Цзялун Ван //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.66-67
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку вищої художньо-педагогічної та мистецько-педагогічної освіти підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування проєктних технологій у професійній діяльності утруднюється недостатньою практичною підготовкою. Назване спричинюється фокусом на теоретичних аспектах без належної практичної підготовки, що може змінити здатність випускників ефективно використовувати проєктні технології у реальних сценаріях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20802
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.