Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦзялун, Ван-
dc.date.accessioned2024-11-13T12:03:01Z-
dc.date.available2024-11-13T12:03:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВан Цзялун Своєрідність підготовки майбутніх учителів мистецтва до застосування проєктних технологій /Цзялун Ван //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.66-67uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20802-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку вищої художньо-педагогічної та мистецько-педагогічної освіти підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування проєктних технологій у професійній діяльності утруднюється недостатньою практичною підготовкою. Назване спричинюється фокусом на теоретичних аспектах без належної практичної підготовки, що може змінити здатність випускників ефективно використовувати проєктні технології у реальних сценаріях.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectтехнічно-дизайнерські ресурсиuk
dc.subjectмистецько-педагогічна освітаuk
dc.subjectпроєктна технологіяuk
dc.titleСвоєрідність підготовки майбутніх учителів мистецтва до застосування проєктних технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.