Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20777
Назва: To the definition of the essence of the concept of "and its role in the development of preschool children
Автори: Milihlazova, Oleksandra
Stepanova, Liudmyla
Ключові слова: logrhythms
logrhythmic exercises
musical logrhythms
preschoolers
logrhythmic methods
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Oleksandra Milihlazova/To the definition of the essence of the concept of "and its role in the development of preschool children /Milihlazova Oleksandra,Stepanova Liudmyla //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.21-25
Короткий огляд (реферат): The article presents definitions of the terms "logarithmic" and "musical logarithmic" available in the scientific literature. Different views of scientists regarding the identification of the most important and influential logometric methods, which should be the basis of logarithmic methods and determine the leading vectors of classes with preschool children, are considered. The importance of introducing musical logorhythms in classes with preschoolers for their artistic and aesthetic development is noted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20777
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf3.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.