Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20777
Title: | To the definition of the essence of the concept of "and its role in the development of preschool children |
Authors: | Milihlazova, Oleksandra Stepanova, Liudmyla |
Keywords: | logrhythms logrhythmic exercises musical logrhythms preschoolers logrhythmic methods |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», |
Citation: | Oleksandra Milihlazova/To the definition of the essence of the concept of "and its role in the development of preschool children /Milihlazova Oleksandra,Stepanova Liudmyla //Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.21-25 |
Abstract: | The article presents definitions of the terms "logarithmic" and "musical logarithmic" available in the scientific literature. Different views of scientists regarding the identification of the most important and influential logometric methods, which should be the basis of logarithmic methods and determine the leading vectors of classes with preschool children, are considered. The importance of introducing musical logorhythms in classes with preschoolers for their artistic and aesthetic development is noted. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20777 |
Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1. |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.