Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20750
Назва: Мотиваційно-ціннісне ставлення до вокальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва:сутність поняття
Автори: Хе, Сяо
Ключові слова: мотиваційно-ціннісне ставлення
майбутні бакалаври музичного мистецтва
вокальна підготовка
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Хе Сяо Мотиваційно-ціннісне ставлення до вокальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва:сутність поняття /Сяо Хе,Ашихміна Н.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.15-17
Короткий огляд (реферат): У статті авторами зроблено припущення, що основною пропозицією оновлення освітньої системи є перехід до ціннісно-орієнтованої парадигми, що обґрунтовується еволюцією педагогічної думки та необхідністю поєднання традиційних і інноваційних підходів. Представлено аналіз проблеми формування мотиваційно-ціннісного ставлення до вокальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва. З’ясовано, що мотиваційно-ціннісне ставлення до вокальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва є результатом їхнього прагнення до професійного самовизначення, що відображається в ціннісному виборі та проектуванні індивідуальної траєкторії вокального розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20750
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf3.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.